babybabyt geçen sene 1. 6 tog kullandım. Ve içine tek bez giydirip yatırıyordum. Terleyince sırtında kuruyordu. O yüzden 1 tog aldım. Şuan Zıbını kestik ama içine kısa kollu ya da atlet giydiririm. Zaten kombi açılınca ev sıcacık oluyor. Mesela gece yatırırken terliyordu oğlum şuan üşüyor 😅🤣
Ayrıca 2.5 tog 20 dereceden aşağı diye biliyorum. 2.5 tog gerçekten fazla. Ben köye gidince 2 tog ve içine kalın kıyafetle giydiriyorum. Köyümüz soğuk. Çok soğuk olursa da sobalı odada ince Kıyafetle yatırıyoruz. Kombi açıkken 24-26 derece arası oluyor ev.