babybabyt ben kullanıyorum. Oğlumun odası şuan 24.7 derece. 1 tog uyku tulumu giydiriyorum. İçine kısa kol ve şort giydiriyorum çorap yok. Kombiyi açınca sadece tişört giydiririm. İçine bir şey giydirmeden denedim ama sabaha karşı 23 dereceye yakın düşüyor. Ve buz gibi oluyor. Çok oynuyor hava. 1 tog olur ama 1.5 1.6 sanmıyorum.
İstanbuldayım bu arada. Şuan hava yağmurlu.