aylintoooo bazen bende atlet giydiriyorum 21 -22 olunca ev. Üstüne bi şey örtmüyorum. Zaten yaz kış üstünü örttürmediği için tog seviyeli uyku tulumu alıyorum. ensesine göğsüne bakıyorum benden daha sıcak 😂 üstüne yorgan giydiriyorsunuz aslında açamıyor öyle düşünün. Bi daha örtmeye gerek yok fazla sıcak olur o zaman da sıcak diye uyanıyorlar.