Dışarıdayız artçılar hala oluyor, enkaz altında tanıdıklarımız var. Dua edin sağ salim çıksınlar. Dışarısı çok soğuk -10. Dizlerim hala tutmuyor 😔 o anı asla unutmayacağım hayatımın en uzun 40 saniyesiydi. Duvarlar çatlayınca tamam bitti dedim bundan ilerisi yok. Rabbim hepimizi korusun 🙏🏻 Dualarınızı esirgemeyin...