1prensesannesi1 aa bizimde vardı o kilitlerden ben kaldırmıştım tekrar geri koyayım oyalansın bari hiç aklıma gelmedi😃 gerçekten çok fenalar şimdiden böyleler seneye neler olur kim bilir,çok yoruyor ama gece uykusu filan nasıl sizin benim kızım akşam en geç 9.30 da uyur sabah 8 9 arası uyanır mesaiye başlar,gece mama için uyanıyoruz ama kesemedik halâ🤦♀️