Kendimi bildim bileli diyetisyen ve diyet hayatımdaki iki önemli konuydu😟 kaç tane diyetisyene gittim bugün başladım 10 gün sonra bıraktım hiç sonunu getiremedim,o zamanlar çocuğum yoktu tabiki daha sonra tüp bebek tedavisi filan derken çok kilo aldım doğum,emzirme falan filan aldı başını gitti.
Allahtan boyum 176 yoksa yanmıştım😃
Kızımdan sonra bu kilomu aşırı kafama taktım,avm de oyuncak vardı yani ebeveynlerle binilebilen ve ben ona sığamam diye binmedim o gün benim dönüm noktam oldu çok zoruma gitti😢 yaklaşık 4 ay önce filan,hemen diyete başladım hiç bozmadan dikkat ederek ve kızımın peşinde koşturarak tam 25 kilo verdim👏 şu an aşırı mutluyum kendimle gurur duyuyorum eşimde bugün helal olsun sana ne kadar azimlisin inanki ben yapamazdım dedi daha bi sevindim,tabiki diyete devam bi 15 kilom daha var vermem gereken asla pes etmek yok…
Burdan diyet yapmak isteyen kilo veremiyorum diyen bacılarıma sesleniyorum inanın ki zor değil,yapabilirsiniz,hedef koyun kendinize sağlığınız için,ben yaptım sizde yaparsınız uzun bir yol ama sonuç harika,gidip gidip aynaya bakıyorum mutluyum 😍 kadın isterse her şey olur.🙏