Sevgili anneler, herkese cevap vermeye çalışıyorum ancak ayni sorularin tekrar tekrar geldigini goruyorum. Yukaridaki cevaplarimin hepsinde bu sureci nasil yoneteceginizi, neler yapmaniz gerektigini, uyku uyaniklik saatlerini, uyaninca ne yapmamiz gerektigini, gunduz uykularinin nasil uzatilabilecegini, bebeginize nasil temaslarda bulunabileceginizi kisaca her seyi en ince ayrintisina kadar aktardigimi dusunuyorum. Eger siz de bu yola cikmak istiyorsaniz lutfen oncelikle yazdigim her seyi dikkat ve ozenle okuyun. Yazmadigim, cevaplamadigim daha ozel bir sorunuz olursa tabi ki sorun ama yanitladigim sorularin cevaplarini tekrar tekrar bu platformda yazmak gercekten zor oluyor, ses kaydi özelliği olsa herkese atardim cok rahat olurdu 😊 kolayliklar dilerim hepinize 🌸