melisaecrinn 3kedili2bebekli benim sağ tarafımda böyle ameliyat yerimde nefes alırken batma oluyor normal mi acaba
3kedili2bebekli melisaecrinn evet normal ameliyat oldunuz sonuçta bir de kadın doğumsal bir kistiniz varsa o da yaparb
3kedili2bebekli Esmabetul yok onu yaşamadım, benim o kadar ağır değil sadece gaz oluyor çok fazla karnım genelde sis oluyor
melisaecrinn 3kedili2bebekli Allah razı olsun cevap verdiğiniz için cidden insanın içi rahat oluyor kızım daha 6 aylık 6 ay önce sezeryan oldum aylardır atak geçiriyordum çok zor günler geçirdim bebeğim ile şuan da bir an önce iyileşmek istiyorum psikolojim bozuldu cidden :(
3kedili2bebekli melisaecrinn çok geçmiş olsun inanın sizi çok iyi anlarım bende 4 aylık bebeklerim elimde tek basimayken atak geçirdim defalarca şükür atlattım çabucak iyileseceksiniz inşallah dualarım sizinle
melisaecrinn 3kedili2bebekli Allah razı olsun dilerim Allah size uzun sağlıklı ömürler nasip etsin aileniz ile birlikte bir de bir sorum daha olacaktı tamamen ne kadar sürede iyileştiniz
durdane80 3kedili2bebekli doktorum iki gün sonra duş alabilirsin dedi ama yara üzeri kapalı değil pansumana gerek yok dedi iç dikişler kendinden eriyen dedi ama dışta da ipler var biraz tereddüt ettim sizin yaranız nasıldı
durdane80 melisaecrinn 3kedili2bebekli doktorum iki gün sonra duş alabilirsin dedi ama yara üzeri kapalı değil pansumana gerek yok dedi iç dikişler kendinden eriyen dedi ama dışta da ipler var biraz tereddüt ettim sizin yaranız nasıldı
3kedili2bebekli melisaecrinn 1 hafta maksimum 10 gün diyebilirim hani dren deliğinin kapanması falan anca oldu amim teşekkür ederim Allah sizden de razı olsun hastalık göstermesin insallah size de sevdiklerinize de
melisaecrinn 3kedili2bebekli bana dren takılmadı burda bazı arkadaşlar 3 delik açıldı falan demişler anlamadım neden bende 4 delik var acaba
durdane80 3kedili2bebekli peki pansuman yaptınız mı acık haldeyken ve tekrar kontrole ne zaman gittiniz
3kedili2bebekli melisaecrinn bende de 4 delik var biri diren deliği size de ameliyat esnasında takılıp sonra çıkarılmış yüksek ihtimal ameliyat esnasında aspirasyon yapılmak için takılıyor ödemli yapı varsa kalıyor
3kedili2bebekli durdane80 1 hafta sonra gittim direnim çok sizdiriyordu o yüzden ona pansuman yaptım sadece diğerlerine gerek yok
durdane80 3kedili2bebekli bana kontrole gelmene gerek yok bir sıkıntı olursa gel dedi pansuman filan da gerekmez dedi de ben rahat edemedim batikon aldım yapıyorum evde
3kedili2bebekli durdane80 benim durumum biraz ağırdı pankreatit geçirdim karacigerim şişti ondan kontrol gerekti ve dikişlerim alınan eski tip dikişlerdi lütfen rahat olun dikisleriniz düşecek batikon belki iyileşmeyi bile geciktirebilir nemli kalacak çünkü 😊
durdane80 3kedili2bebekli çok teşekkür ederim içimi çok rahatlatıyorsunuz fakat kontrole çağırmıyor olması bana garip geldi
3kedili2bebekli durdane80 içinize sinmiyorsa randevu alıp gidip görünün aslında evet kontrol daha iyi olurdu rica ederim ne demek gervekten zor bir durum