durdane80 Bebeklerim 3ay 20günlük safra kesemde taş çıktı küçük küçük çok miktarda ameliyat oldum çoğu kişi kolay diyordu fakat gündüz çok ağrım oldu ve hep safra kustum acı acı şuan daha iyi sayılırım dren var karnımda hortum gibi kan gelmesi için koydukları onu çıkarırken çok ağrı hissediliyor mu yaşayan var mı
3kedili2bebekli durdane80 ameliyat aslında çok kolay ama anestezi sizi kusturmus olabilir kusmaktan da doğal olarak ağrınız vardır sakin olun inanın gececek çok kolay atlatacaksiniz, dren çıkarken hiç acımıyor tuhaf 1 saniyelik bir gidiklanma hissettim ben
aliaras_2022 durdane80 Vallahi dren ağrısını hiç hissetmedim ben korkutmasın seni. Şükret kapalı olmuşsun benim ameliyatta kanamam çok olmuş hemen açığa alınmış 40 tane dikişim vardı 2 yaşında oğlum çok şükür iyiyim emin ol. Sen. Daha. Rahat atlatırsın
durdane80 3kedili2bebekli kusmal yordu galiba mide ağrım ve sırt ağrılarım gün boyu devam etti drenden dolayı nefes alırken batma oluyor sizde cıkan taşlar hangi renkte bende yeşil bezelye taneleri gibiydi
3kedili2bebekli durdane80 inanın hiç görmedim de sormadim da ben direk safra kesemi aldırdım İstanbul’da şehir Hastanesi’nde aldırdım çok rahattım ağrılarınız inşallah kusma kaynaklidir benim hemen kesilmişti ağrılar
durdane80 3kedili2bebekli şuan bile sırt ağrım var diren de sanırım yarın çıkacak inşallah çıkarken oda fazla ağrı yapmaz
3kedili2bebekli durdane80 gerçekten yapmıyor ben çok korktum tüm diren takılan eşimi dostumu aradım hiç biri yapmaz dedi doktor geldi yanıma çıkarmaya acıyacak mı dedim aciyacak tabi ama bir dakika dikişe bağlı ya onu keseyim sonra 3 den geriye saycam tamam mı dedi dedi ben tabi dikiş aldirmaktan da korktuğum için nefesimi tuttum ne iş yapıyordun sen dedi ağzımı acamadan tuhaf bir gidiklanma hissettim ve aldım bile niye acısın ki sana bağlı yapışık bir şey değildi bu dedi güldü gitti adam hiç unutmam dunyanin en iyi adamı gibi gelmişti gözüme eşim kahkaha atıyor o esnada yani gercekten çok tuhaf bir gidiklanma düşünün öyle bir şey çünkü size yapışık bağlı değil içerde bir yerde takılı değil öylesine salınıyor sadece iltihap olursa diye
melisaecrinn 3kedili2bebekli merhabalar hangi hastanede oldunuz acaba bende dün değil evelisi gün oldum
melisaecrinn 3kedili2bebekli 6 aylık bebeğim var 8 kilo acaba ben ne zaman onu kucağıma alabilirim 19 Eylül ameliyat oldum
Esmabetul 3kedili2bebekli merhaba Ameliyat sonrası hazımsızlık yaşadınız mı Bende ameliyat oldum dört ay önce
3kedili2bebekli melisaecrinn dikişler alınır alınmaz alın yani ben 7 kilolardi öncesinde emzirmeye falan alıyordum yada kucağıma alıp oynuyor seviyordum ama evde kucağımda gezinmiyordum dikişler alınınca kucağımda geziniyordum baya iş de yapıyordum rahatlamıştım baya öncesinde de alırdım ama annem izin vermiyordu 😂
durdane80 3kedili2bebekli doktorum iki gün sonra duş alabilirsin dedi ama yara üzeri kapalı değil pansumana gerek yok dedi iç dikişler kendinden eriyen dedi ama dışta da ipler var biraz tereddüt ettim sizin yaranız nasıldı
durdane80 melisaecrinn 3kedili2bebekli doktorum iki gün sonra duş alabilirsin dedi ama yara üzeri kapalı değil pansumana gerek yok dedi iç dikişler kendinden eriyen dedi ama dışta da ipler var biraz tereddüt ettim sizin yaranız nasıldı
3kedili2bebekli Esmabetul evet hala yasiyorum 5 ay oldu benimde normal bir durum vücutta artık süzgeç yok
3kedili2bebekli melisaecrinn yani ben ilk gunden ayaklandim diyebilirim ama önceki çektiğim ağrılar yüzünden olabilir hemen toparlanmistim ağrılardan kurtuldum oh diye dikişler alınınca da normal hayatıma geri döndüm
Esmabetul melisaecrinn yediklerime dikkat etmezsem oluyor malesf Doktor size yasaklı gıda listesi verdi mi çok geçmiş olsun bu arada Benim bebeğim 2,5 aylıktı olduğum da ilk üç gün zorlandım sonra kucağıma falan alıyordum mecburen kimsem yoktu
Esmabetul 3kedili2bebekli yaa bende malesef sanki yediklerim bogazım da duruyor Bide konudan bağımsız basur sorunu yaşadınız mı Afedersiniz dışkılama esnasında acı yanma oluyormuş bi akrabamız da öyle sorun olmuş
melisaecrinn 3kedili2bebekli benim sağ tarafımda böyle ameliyat yerimde nefes alırken batma oluyor normal mi acaba
melisaecrinn Esmabetul bugün ameliyat sonrası ağrı kesicimi içeye çalışırken bile zorlandım ya anlamadım ameliyat olunsa bir dert olunmasa ayrı bir dert
3kedili2bebekli Esmabetul yok onu yaşamadım, benim o kadar ağır değil sadece gaz oluyor çok fazla karnım genelde sis oluyor