zkusagianne onefinemom anlıyorum zor bir süreç normalde kızım kendi kendine uyurdu şimdi ayağımda sallıyorum uykusu gelsinde karnı doysun diye 😂 kınamadığım bile başımda
onefinemom zkusagianne zor ya 🥲 gerçekten Ben en azından 6 ayı güzelce bitirelim istiyorum emerek de. Ne kadar uzun o kadar iyi tabiki ama bıraksın istemiyorum hiç… düzelir inşallah