Kızlar bebiş 5 aylık.
Birkaç gündür mememi ısırıp duruyor, (mama da kullanıyoruz biberonla doğumdan beri) yani emmiyor asla memeye geldiği gibi damaklarıyla sıkıştırıp çekiyor… delircem gerçekten. Gece uykuluyken emiyor bir sorun yok, gündüz de keyfi gelirse emiyor ama onun dışında emmeden ısırıyor sadece . Aç ama mamayı da yiyor , ne yapsam bilemedim var mı böyle olan ? Çözüm bulan?