eozlem benim beslenemedim zayıf oldu.doktor dedi sadece zayıf yoksa boyu baş cevresi iyi dedi.bana da hemşireler mama felan vermemiş bebege sonra biz bi türlü içiremedik 10cc içiyordu yeterli dediler ama cocuk doguncada ac kalmıştı.doktor sarılıgını farketmedi başta.ısık vurunca anlamadım dedi!!!!!diğer doktorda yoldan gecenler bile bu cocuk cok soluk dedigi halde uzamıs sarılık olabilir sarı renk dedi ve kanı da 8 oldugu halde tekrar kontrolünü yapacagını söyledidigi halde bakmadı.taki 2.ay alısını yaptırmaya gidene kadar.saglık ocagı doktoru bu cocuk fazla beyaz kanına baktır dedi.öyle 5,5 ile acil başka sehirdeki hastaneye sevedildik.ordaki acil doktoru biley yapamam dedi bizi sutladı.ertesi gün hemotoloji bizi yatırdı acil kan verdi ve o doktoru da şikayet etti.sizi bu halde nasıl riske atıp gönderdi diyeyani şansızım cocugumda benim şansızlıgımı yasıyor. gelebilkte cok hasta oluyordum bende.hep kustum diye bağışıklık da yoktu.