eozlem 40 günlükken tüm batın ultrason, enfeksiyon testleri ve genetik testler yapıldı. Bebeğimin beslenmesi, gelişimi, her şeyi çok iyiydi. Bizden de çok fazla kan alındı. Testler ve ultrason temiz çıktı. Safra yolları da tertemizdi. Yine de takip dendi. Her ay düzenli olarak kan alındı. 9 aylık olana kadar toplam 37 tüp. Tabii bu süreçte onca kan alınınca bebeğimde demir eksikliği başladı. 7 aylıkken çekilen batın ultrasonunda karaciğerinde hemanjiom benzeri bir kitle olduğu ve önemsiz olduğu söylendi. 9 aylıkken gittiğimiz çocuk gastroentoroloji doktoru; bebeğime onca zaman boş yere hasta muamelesi yapıldığını, alınan kanların gereksiz olduğunu, çocuğa boş yere eziyet ettiğimizi, onca zaman gittiğimiz insanların doktor olduğundan emin olup olmadığımızı, bebeğimin görünüşünden bile ne kadar sağlıklı olduğunun belli olduğunu, akışına bırakmamız gerektiğini 1 yaşına gelmeden bir daha tahlil yaptırmamamızı ve 1 yaşında tüm değerlerin kendiliğinden düzeleceğini söyledi. 1 yaş tahlilinde gerçekten de tüm değerleri düzelmişti. Oğlum şu an 5 yaşında.