betulahsen brvnkr benim kızım 7 aylık, 7bucuk kilo. Benim doktorum gayet normal dedi. Bizde 7.ay kontrolumuzde 200 gr almışız ama hareketlenmeye başladı emekliyor falan ondan dedi. Takılmadı benim doktorum. Sizde takılmayın 🙏
mirooooo emotion1234 doktor önce deri testi yaptı ve çok yavaş ilerliyoruz 3 gün bebeğim bir ürün deniyo 3 gün ben. Şeftali dokundu mesela kanlı kaka yaptı. Yumurtayı yumurtalı kek- haşlanmış yumurta- pişmiş yumurta şeklinde 3 er gün 3 er gün yedirtti
nergissssss ezgiii12490 benim kızımda 4 ay 20 günlük 4.ay kontrolünde 350 gram almıştı sadece 5 buçuk kilo çıktı 5.ayda kaç çıkacak merak ediyorum solgar vitamin aldım inşallah iyi gelir süt için
emotion1234 mirooooo yani üç gün yumurtalı kek sonra 4.gün haşlanmış yumurta üç gün o şekilde sonra 3 gün boyunca pişmiş değil mi doğru anladım
nilikosmom Bence bu aylarda normal, çünkü biz de yaşadık aynı şeyi ve çok kafama takmaya başlamıştım. Kime sorsam bu ayalrda az kilo aldığını söyledi.. farklı bir doktora göründük ve gayet normal olduğunu söyledi