denizyildizi_ benim kızım 2 aylık. 8 gibi uyutmuş oluyorum sabah 6:30 gibi kalkıyoruz. Ben gece 1 kere değiştiriyorum açıkçası değiştirmezsem o bezle çok uzun süre duracak diye içim el vermiyor. Zaten artık gece kaka yapmıyor sadece çişli bez olmuş oluyor. Ben de burada durayım diğer annelerin deneyimini okuyayım. Beslemek için de uyandırmıyorum artık. 1 aydan sonra bıraktım. Kendi ne zaman mıkırdanmaya başlarsa kalkıp emziriyorum.