denizyildizi_ kaka yapmadığı sürece veya bezi çok doldurmadigi sürece hiç değişmedim ,her zaman da bir numara büyük bez kullanıyorum taşma problemi de olmadı,zaten belli bir aydan sonra geceleri çiş,kaka yapmıyorlar genelde sabah uyanır uyanmaz yapıyorlar ,kokusundan bile anlıyorum ,tam uyandığında idrar kokusu burnuma burnuma geliyor ,gece boyucq gelmiyor ama