Asyaveannesi04 minikkurttt söylemem çok doğru değil bence çünkü burda baya tanıyan var istanbulun bir ilçe belediyesinde diyeyim
crybaby minikkurttt yok sözleşmeliden geçirdiler bizi öğretmenim KPSS puanıyla alacaklardı bana vurmadı
durusemahmet canım ben sözleşmeli personelim kadroyu 2 hafta ile kaçırdım işe başladıktan 4 yıl sonra dilekçe verip kadroya geçebiliyorsun
durusemahmet minikkurttt sözleşmeli ikende 657 ye tabisin kadrolu olunca kadrolu oluyorsun işte her yıl sözleşme imzalamıyorsun yol izni geliyor maaşın biraz daha fazla oluyor vs
durusemahmet minikkurttt o kokuda bilgim yada bilgisi yok sanırım belediyelerde tayin zor diye biliyorum çakılı gibi biraz