minikkurttt GezginPaNDa şöyle canım sözleşmeli olarak çalışmaya başladığımız zaman kaç yıl sonra memur oluyoruz
GezginPaNDa minikkurttt sözleşmenler artık kadroya belli bir yıl sonra geçmiyor seçimden seçime seçim zamanı hükümet seçim Vadi olarak sözleşmeleri kadroya geçireceğim diyor o şekilde oluyor ya tamamen siyasi
Asyaveannesi04 minikkurttt 8 senedir ama ben direk memur olarak kpss ile atandım belediye alım açıyor yada sözleşmelisiniz hükümet belediyelerdeki tüm sözleşmeleri kadroya alacağım diyor öyle de oluyor
minikkurttt Asyaveannesi04 bende kpss ile gireceğim inşallah mülakata siz o zaman şuan memur musunuz yani