Zhrbl12 ozharsit iki mama sevdi bebeğim diğerlerini sevmedi hipp ile aylık 300 gram aptamil ile 700 gram almıştı
ikicocukluseruven alptugun_annesii inşallah beni bırakmaz ya benimkide emmeye üşeniyor yada gücümü yetmiyo
_tugcee ozharsit Bizde şuan 2 aylığız ve Doğduğundan bu yana bebelac gold kullanıyoruz. Hem severek yiyor hemde aşırı kilo yapıyor ikidir her kontrole gittiğimizde 1 ve 1 buçuk kg alıyor doktorumuz bile şaşırıyor hatta bu ne kilo böyle diyee☺️Çok yarıyor