Selam kızlar.
3 ay 22 günlük bir bebeğim var. Pda tanısı var ve aylık kontrole gidiyoruz. En son gittiğimde biraz kilo alırsa belki düzelir denmişti. Sma optipro kullanıyorum günde 2 kere. 10 gündür çok kilo almadı. Bir sonraki kontrole kadar biraz kilo aldırmam lazım. Hangi mama iyi kilo aldırır ☹️ Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim