atlas1655 yani daha küçücük çok zamanınız var önünüzde aslında bizim problemimiz yani tüm premature annelerinin problemi bebeklerimiz erken doğuyor erkenden kucağımıza alıyoruz o yüzden bir an önce büyüsün diye sabırsızlanıyoruz bir anne bebeği dönsün diye 3-4 ay beklerken biz 5-6 ay hatta 7-8 ay bekliyoruz bir anne bebeği otursun diye 6-7 ay beklerken biz 8-9 ay bekliyoruz ek gıda için 7-8 ay bekliyoruz yani sabırsız oluyoruz ama bebeklerimiz de aksine inadına rahat oluyor aman yaparız be modundalar 😂