Kagannn1004 Aselinko04 4yanlış 1 doğruyu götürüyormuş bildiğim halde mat sallamasaydım şimdi 80 garantiydi 🤦♀️ hayırlısı olsun 68 puanla ancak güvenlik olurum heralde sertifika alacağım bu sene bi şekilde çocuklardan sonra bakalım 2026ya sıkı sıkı hazırlanıcam iki çocukla ne kdr kolay zor olur bilmiyorum inşallah her şerde vardır bi hayır bakalım yaşları çok küçük bebekler daha 2026 da biri 4 bir 2 olur artık nasip kısmet 😆
Hayalperest_07 Bende 72 puan aldım kendi bölümüm için başvuru yapmaya yeterli ama atanmaya yeter mi bilmiyorum çünkü mülakat en önemlisi oda torpil torpil de nerde var olsa bile hakka giremem o kadar çalıştım ama sınavda aşırı stres heyecan yaptım genel kültürü çok kötü yaptım 😔
Aselinko04 Hayalperest_07 hakka girmeyeceğim diye diye atanamadım bir türlü. Sinirlerim bozuluyor fakat vicdanım çok rahat
Benvekizim Aselinko04 hayirlisi insallah diger yillarda olur🙏 peki bu puanlarda illa okudugunuz bolumemi atanmak zorundasiniz baska dallarda ki memurluklarada gecis yapilabilirmi puan guzelse
Aselinko04 Benvekizim tercih kodlarına göre tercih yapabilme hakkımız olduğunu biliyorum, tabi düz memurluk katiplik güvenlik hepsinin ayrı ayrı istediği şartlar var, bazılarında 70 taban puan bazılarında 60 detaylı takip etmek gerekiyor
Aselinko04 Hayalperest_07 öyle gerçekten çok yğksek alanlar bile işsiz kalıyor, sistemde sorun var ama yollardır böyle gidiyor ne olacak acaba
minikleri Aselinko04 5 çocukla hiç çalışmadan 66 aldım bir öncekide ikizlerim çok küçüktü 64 almıştım. Şuanki 66.80 ama inanılmaz üzüldüm bende katiplik istiyorum 2 yıl sonra tekrar denemek istiyorum. O zaman belki çocuklarımda büyür rahat çalışırım. İnşaallah 35 olmadan atansam iyi olur. Çünkü 35 ten sonra çok zor oluyor. Bebeğim biraz büyümüş olsaydı. İcra müdürlüğünüde çok istiyorum veya dgs le lisansı tamamlayım diyorum. Kafam çok karışık gerçekten. Artık bir iş bulup çalışayım istiyorum. Belediye falanda olsa çok çok iyi olurdu ama imkansız gibi bir şey moralim inanılmaz bozuldu sonuçlara:((
Aselinko04 minikleri evet 35 şartı var çoğu memurluklarda O yüzden işimiz daha da stresli ve zorlaşıyor