Aselinko04 ben ortaogretim den girdim ama buraya yorumları okumaya geldim ve çok üzüldüm genel anlamda zor bir sınav olmuş sanırım çünkü herkes beklediğinn altında almış sosyal medyada öyle gördüm yani şu puanda o kadar üzücü ki küsürat resmen :/ aynı şey başıma gelecek gibi hissetmeye başladım kendimi hazırlıyorum şimdiden