Bende de bekarken olmuştu sonra evlendim 1 yıl falan kaldı doktora gitmedim ekstra bişey de yapmadım sadece hayatımı biraz düzelttim hiç yemek yemiyordum yemek yemeye başladım uyumuyordum doğru düzgün uyumaya başladım düzenli sonra eşim bir gün orda sarı sarı tüyler var jilet vursak o bölgeye çıkar sanki dedi bende dediğini yaptım 1-2 kere sonra baktım cidden küçük küçük saç çıkmış orda 3 yıl oldu geçeli şimdi orda bebek saçlar var bende tek biyerdeydi saçımın on tarafı aynen attığınız yer bende de orasiydi ön tarafta ama doktora gidin siz cildiyeye inşallah şifa bulursunuz ama bence düzelir önemli olan altında olan nedenin bulunması tekrarlanmaması icin