Bossbaby Kızlar az önce duştan sonra fark ettim saçımın önümde boşluk vardı eşime arkalara da baktırdım orda da böyle boşluk varmış internetten baktım saç kıran diyor tedavisi var mı yayılır mı ay gece gece canım çok sıkıldı hangi bölüme gitmem gerekiyor bilen biri Allah aşkına yardımcı olsun 🥹
ArsAyz Bossbaby Saç kıran malesef. Yaklaşık 4 senedir savaş veriyorum, ben kortizon kullanmak yerine eşime jiletle çizik attırıp sarımsak sürdürüyorum çözüm oluyo ama en ufak streste tekrar başka yerde çıkıyo 🤦♀️ Cildiyeye gidebilirsin
Bossbaby evdekianne teşekkür ederim tekrar saç çıkar mı yani orda ay çok üzgünüm yıllarca saçımı uzatmak gürleştirmek için uğraştım 3 yıldır ne boyadım ne düzleştirdim ilk defa saçım bu kadar uzun ve gür oldu başıma bu geldi 😢
Bossbaby ArsAyz çok geçmiş olsun size de 🙏🏻peki yayılma yapıyor mu peki iki yerde çıkmış bende de aslında çok stresli olduğum dönemler de oldu ama hiç olmadı şuan öyle stres yapacağım bir durum da yok
ArsAyz Bossbaby Aslında bu kişiye göre değişen bişey sanırım. Eşimde yıllar önce bir kere oldu bidaha tekrarlamadı. Ama bende çıkınca 2 3 yerde çıkıyo, yayılıyo mu bilmiyorum hiç yaşamadım. Hep çok alakasız yerlerdeydi, biri tepemdeyse biri ensemde 🤷♀️
151215 Bossbaby bende saç kıran mağduruyum maalesef yayılma yapıyor tedavisi de yok bir yerde çıkıp bir yerde bakıyorsun bir anda dökülmüş üzüntü sonrası hemen patlat veriyor
nazliminannesi Bossbaby çok geçmiş olsun maalesef saç kıran nişanlılık dönemimde stresten yaşamıştim bende yumruk gibi 4 5 yerde vardı hiç bişey yapmadan kendiliğinden uzun bı sure sonra geçti sonrada olmadı bı cildiyeye görün istersen
asyanm Bossbaby muhtemelen saçkıran eşimde de çıkmıştı çok stresli olduğu bir dönem sonra doktor bir krem verdi geçti
Bossbaby asyanm ne kadar süre de geçti arkamda ki neyse de ön tarafta olan çok canımı sıktı aynaya bakmak istemiyorum
Bossbaby ArsAyz benim de şuan biri ön tarafta biri ensem de çıkmış ensem neyse de öndeki çok canımı sıktı aynaya bakmak istemiyorum