MelekAnnesii hayır tabii ki. Sınıfta 16 çocuk var, her çocuktan ayrı ses çıkıyor. Adı üstünde çocuk bunlar.
O sınıfta otoriteyi sağlayacak olan kişi öğretmendir bana göre. Uğraşmak istemediği çocuğa “yaramaz” damgası yapıştıramaz kimse.
Elbette zorlanacak öğretmen, elbette yetemediği yer olacak. Lakin benim gözlemlediğim, çok kolay vazgeçiyorlar çocuklardan. Bizim öğretmenimizde böyle. Kızım 1 haftadır okula gidiyor, öğretmeni sürekli çocuklara “yoruldum, sıkıldım” diyormuş. Şaka gibi. Toplam 4 saat ilgileniyor bu çocuklarla stajyer öğretmen eşliğinde üstelik.