MelekAnnesii 4-5 yas civari cocuklariniz okulda ogretmeni otur diyince oturuyor kalk diyince kalkiyor mu? Hic kendi kendine konusmuyor mu? Buyuk adam gibi oturup soz mu dinliyor? Tuvaleti yemesi icmesi herseyi dort dortluk mu ?Sorun benim cocugumda mi?
Tatlican MelekAnnesii Ayy hic sanmam öyle bir çocuk oldugunu .Hic birsey yapmasa cenesi durmaz minnoşlarin😂
iki_prensesannesi MelekAnnesii bir dinler bir dinler hiç sorma 🤣🤣🤣🤣 valla asla kural tanimayan bir çocuk ve ben pedegog desteği alıyorum cildiricam çünkü yani bağırmak istemiyorum ama zorla gel bana bağır ben lafdan anlamıyorum diyo bana bağırınca da sen kötü annesin diyo 🥹
asrinhatasi MelekAnnesii oyun grubuna gidene kadar sorun benim çocukta sanıyordum. Meğer tüm çocuklar kural tanımıyormuş. 😂
fistikagaci MelekAnnesii çocuğun her evresi zor galiba ya 4 5 yaşlarına gelince rahatlarım diyordum bu postu görene kadar 🫣
MelekAnnesii iki_prensesannesi az kaldi bende alacak gibiyim zaten yasi geregi bir tepkisi var simdi bide bu cikti
MelekAnnesii @evdekianne @Tatlican @iki_prensesannesi ogretmeni daha ilk haftadan oglunuz cok yaramaz beni dinlemiyor yerinde hic oturmuyor kural nedir bilmiyor diye sikayetleniyor.. Cildiracam ya .. evet cocugumu bende biliyorum zaten sıkıntılı zamanlari gecen haftada post acmistim.. sinifindaki cocuklar ilk defa okula gittigi icin tedirginler ve ogretmeni dinliyorlar benim sipa kresten aliskin oldugu icin daha rahat hareket ediyor bu da onu yaramazmis gibi gosteriyor.. Bende ogretmenim 1. Sinif okutuyorum kac yildir ilk zamanlar tabiki sorunlar olacak zamanla kurallariniza alisacak diyorum hayir digerlerine ornek oluyir diyor e ben ne yapayim diyince cevap yok evde cocuguma diyorum oglum kurallara uy ogretmenini dinle diye kac kere konustum ben bisey yapmiyorum o bana surekli kiziyor bende sozunu dinlemiyorum cok kızınca diyor
evdekianne MelekAnnesii yaaa geçen sene bana da çok dedi çok yaramaz söz vs dinlemiyor diye aman takma 1. Sınıftaki 35 kişilik sınıfın 25 ine söyleşti bizim sınıfta çocuk daha yeni başladı alısıcak . Çocuk kreş gibi sanıyor obada hak ver
Mnbj123 MelekAnnesii sinifindaki cocuklar ilk defa okula gittigi icin tedirginler ve ogretmeni dinliyorlar benim sipa kresten aliskin oldugu icin daha rahat(.Sinifta kreşe giden tek çocuk sizinkimi )
Zlm MelekAnnesii yani tabikide tamamen dinleyen yoktur ama belki sizin çocuğunuz gerçekten hiç dinlemiyodur sonuçta sadece sizinki mi daha önce okula gitmiş. Ayrıca ilk kez okula gitmis bile olsa çocuklar tamamen oturup dinlemez çocuk onlar
MelekAnnesii asrinhatasi benim oglanin ogretmenini de goturmem lazim sanirim cocugumun normal oldugunu gormesi icin
asrinhatasi MelekAnnesii yani benim gittiğim yaş grubu 2-3yaş tabi bunlar kural tanımaz ama 4-5yaşta da bunların olması normal
MelekAnnesii evdekianne aynen oyle cocuk ozelden yeni gelmis oraya nedir ne degildir ogret 1 ay sonra sorun cikarsa konus daha baslayali ne kadar oldu da yaramaz diyip duruyorsun demi ? Kendi yetmez gibi cocuklar bile ogrenmis kapida beni gorunce cok yaramaz cok yaramaz diyorlar etiket vurulmus simdiden
asyanm MelekAnnesii o yaştaki çocuğa saatlerce ders vermezler boyama ya da eğitici bir konuysa ilgisini çekiyorsa oturup yapıyor onun dışında öğretmeni de söylemişti ayakta duruyor pek oturmuyor. Yemek yemesi evde de sorun her yerde de sorun önünde durup ben yediriyorum cigne yut demekten de ataklar geciriyorum. Herkesin dört dörtlükse benim ki iki dörtlük ama ben onu öyle seviyorum ♥️
MelekAnnesii asrinhatasi degil mi bende anlatiyorum ama hoca hanım buyuk adam gibi hareket etmesini bekliyor
evdekianne MelekAnnesii 1 ay mı daha neler duyarsın kulak asarsan çocuğun anlar o sıkıntıyı kendini mahcup hisseder kulağını tıka. Zaten öğretmen gözdelerini seçmiştir gerisi ağzında kus tutsa yaranamaz. Daha çok erken he tm de geç. 🤣🤣
MelekAnnesii evdekianne ben cocugunuzu terbiye edemem sorun cikarirsa ararim gelir alirsiniz modunda kusura bakmayin hocam terbiye edilecek bir cocuk vermedim size dedim fazlasi ile hareketli bir cocuk kabul ediyorum ama okulda sorun cikaran bir cocuk degildi 2 yildir gidiyordu zaten soyle de bir durum var ogleden sonraki ogretmeni de diyor digerleri cok sakin oldugu icin o yaramazmis gibi algilaniyor ama cok akilli cok zeki bir cocuk merak etmeyin alisir diyor sabahki öğretmeni hemen akillansin diyor.
MelekAnnesii evdekianne yas grubunda tek sinif var okul degisikligine gitmem gerekecek suan ucretsiz izinde oldugum icin ozelleri dusunemiyorum devlet anaokullari da bize uzak evde bebek var …
evdekianne MelekAnnesii hiç takma kafana gerçekten kimi çocuklar sus pus oturuyor kızlar daha sakin. Ama asarsınız çocuğu kazanmak onun görevi. Seni zorluyorsa şikayet et cimere milli eğitime görsün gününü ayıp ya. Neden arkadaşlarına belli ediyorsun. Zamanla düzelecek hiç uzulme
Tatlican MelekAnnesii Dahada guzel saril meslegine ve onlarin yaptığını yapma .Tabi kendini uzecek derecede degil herseyin bir ortasi olmali .Bazilari bunu yapamiyor işte