pasaklisinkukuli sana sarılmak istiyorum. Dünden beri o kadar maruz kaldım ki buna. Yazıp yazıp siliyorum kavga etmek istemiyorum.
Etkilenmem kolay kolay ama artık etkileniyorum bugün forumu silmeyi bile düşündüm. Sonra akşam eşiyle problemli olup maddiyatım yok diyenlerin başlığı Altında da bir sürü işe gir, boşan veya maddiyatın yoksa yapacak bir şey yok barış diyenler var. Kreş kötü, koca kötü, boşanmak kötü, çalışmak kötü, eeeee iyi olan ne?