pasaklisinkukuli
Kimse kimsenin içinde bulunduğu şartları bilemez. Bu sebeple zorbalamak filan bunlar hadsizce.
Benim fikrimce evde çalışmayan bir anne varsa bir bebeğin kreşe gitmeye ihtiyacı yok. Sosyalleşmenin farklı yolları da var.
Parklar var, oyun grupları var vs.
Ama bebeğin ihtiyacı akrandan önce annedir.
Kreş ortamlarını bildiğim için de karşıyım kreşlere.
Zorunda kalanlara da denilecek bir şey yok.