Takatuka-13 _Goktugunannesi__ Adenkom ağrı kesiciler değil parol falan kullanabilir girip ilaçları kesinlikle yasak benim kızım da geçirmişti doktor 5 yaşına kadar grip ilacı kullanmayın demişti ki ben hiç kullanmayı düşünmüyorum insan korkuyor
Dlk55blt-rdvn mevraca ben de 1,5 yaşından 7 yaşına kadar geçirmişim çok şükür bi sıkıntı olmadı. Tabi o an insanın yüreği gidiyor ama korkmayın inşallah tekrarlamaz
Dlk55blt-rdvn dilara_0 havalede genellikle ağızda köpürme kendini kitleme idrar kaçırma tek noktaya bakış gibi durumlar oluyor