rodsmama canım ekranla alakalı degil bunlar ayının getirmş olduğu seyler3 yasına kadar sürekli degisiyorlar bi bakıcaksın cok akıllıyken birden vurmalara baslamıs sonra yine degisicek utangaçlık baslamıs sonra yine hırcınlık bi bakmıssınki 3 e doğru konusup anlasabildigin biri var karsında 😍 ben hemsireyim canım ekrana bağlama hiç bende izlettim bıcır bıcırda konustu hem kitaplar okudum calıstırdımda ama blippi diye bir çizgi film var cok öneririm birsürü sey öğrendi kum mikseri diye bir araç varmıs ben ona öyle dendigini bilmiyordum mesela 😂 21. Yüzyılda yasıyoruz o zaman sizde ellerinizden telefnu bırakın. Uyaran eksikligi olmadıgı sürece az az zamanlamalarla hicbirsey olmaz .uyaran eksikligide sabahtan aksama hipnoz şekilde izlerse oluyor. Bosuna kendini hiç kasma