Herkese selamm,
Sizlerle bir sey paylasmak istiyorum, biraz uzun olabilir.
11 aylik bir bebegim var ve dogdugundan 10 aylik olana kadar ekran gostermemeye gayret ettim. Sadece ailemle goruntulu konusurken gosteriyordum. Ben yurtdisinda, esinden ayri tek basima yasayan bir anneyim. Kanser hastasiyim (bu da bir bahane olmamali biliyorum). Bebegim 10 aylik olana kadar hicbir sekilde ekran gostermemeye calistim ama artik ilac aldigimda vs cok yorgun hissettigim icin mecburen televizyon izletmeye basladim. Lutfen bunun zararlarini soyleyecek olan yorum yapmasin zaten biliyorum ve aglayarak mecbur kalarak yapiyordum bunu. Son 1 aydir ekrana maruz kalan bebegimde ciddi anlamda problemler bas gostermeye basladi. Uysal, sakin, guzel uyuyan bebegim gitti. Her seye sinirlenip bagiran, aglayan, uyumayan bebek geldi yerine. Bu benim sucum biliyorum. Ekrana maruz kaldi ve son 1 aydir guzel ilgilenemedim. Ekranin zararlarini biliyordum fakat bu kadar yakindan tecrube eden biri olarak buraya yazmak istedim. Lutfen kiz kardeslerim, lutfen bebeklerimizi cocuklarimizi bu illetten uzak tutmaya calisalim. Sartlar ne olursa olsun onlarin beyinlerini zehirlemeye hakkimiz yok. O kadar pisman oldum, o kadar vicdan azabi cektim ki onun bu hallerini gorunce, kendime cok kizdim. Bugunden itibaren tamamen kestim ekrani ve acidan kivransam da bebegime layikiyla bakmaya calisicam. Onlari dunyaya biz getirdik ve bu bizim sorumlulugumuzda. Minik beyinlerini zehirlemeyelim, onlara mutlu anilar birakalim🥹🫶