cansmes ben yiyorum ama sabit 60 da kalıyorum emzirdiğim için bide tokum birden acıkıyorum karnım gurulduya halbuki yeni yedim sizin kaç aylık bir arkadaş 5 aydan sonra kendiliğinden gitti yazmış bi komşumda 9 ayda gitti dedi arkadaşlarım ne korsa ne diyet yapmış gitmiş off ben inanılmaz takıyorum inş vericezz