Kızlar 3 aylık kızım var sezeryan yaptım 50 kiloydum hamile kalmadan önce doğuma 68 gittim cıktım 60 la kaldım gitmiyo emziriyorum yiyiyorum da ama coğu anneler göbek basen gider diyorlar öyle mi gerçekten eski formuma ne zaman kavuşurum hiç bir kıyafetim olmuyor aynaya bakınca moralim bozuluyor kaç aydan sonra gitmeye başlar