Zlm birbebekannesii_ dış cokartiyoda olabilir tabi ama normal aslında elini ağzına soktuğu için salyasi akiyodur. Benim kızımda o aylarda başlamıştı bende dış cikaricak saniyodum birkaç ay sonra çıkmıştı dişi. Kehribar kolyesi takmıştım ben salyasini bayağı kesmişti
birbebekannesii_ Zlm alırım bende o kolyeden zaten salyası aktığı için de ishal olabilirmiş doktor demişti
Elifturcan Kac bez gidiyor isalde 5 den fazlaysa doktora gotunun bende ben de dis dedim kız rota olmuş yayginmis kucuk kızımda öğle eli sürekli ağzında ve salyasi akıyor doktor ona dedi rota diye