birbebekannesii_ 3 aylık bebeğim iki gündür ishal doktor enterogermina yazdı kullanıyoruz ama hala aynı sürekli elini emiyo salyası çok akıyo ve ishal başına gelen var mı? Ne yapmam lazım?diş falan mı çıkaracak acaba 😞
Aerith birbebekannesii_ evet mümkün yavaş yavaş dişleri gelişmeye başlamış olabilir. Benim oğlumda 3 aylık. Sürekli eli ağzında ve dalgaları çok arttı. Biraz huzursuzluk ve uykuya geçmede zorluk var. Dişlerinde sertleşme ve beyazlık fark ettiniz mi?
zlhtkcn birbebekannesii_ Olabilir çünkü benımkıde öyleydi damaklar artık kaşınıyor salya akar elleri ağızda olur herseyi ağzına götürür 5 aylık kızım hala öyle diş hemen çıkmaz daha var ama bu durum sürecek bilgin oldun endişelenme
buss__ birbebekannesii_ benim oğlum 2 aylık olunca el sürekli agzındaydı ve salyalıydı 6. Ayda çıktı dişleri 3. Ay düş için çok erken. Salyalı ve elinin ağızda olması normal bi durum. İshal olmasının nedeninin diş olduğunu sanmıyorum üşütmüş olabilir mi
birbebekannesii_ dayes başka yok bilemiyorum doktor da 6.ayda diş çıkaracak muhtemelen şimdiden başlar dedi endişelendim baya çok huzursuz sürekli herşeyi ağzına almaya çalışıyo
zlhtkcn Aerith Evet benım kızımda öyleydi hatta 5 aylık uyumada zorluk çekiyoruz 3 aylıkken daha iyiydi zamanla damaklar çok kaşınıyor artık
birbebekannesii_ zlhtkcn aynen ağzına bişeyleri almak istiyo sürekli parmağını emiyo endişelendim baya
Aerith birbebekannesii_ hemen çıkmaz büyük ihtimalle yine 1-2 ay sürebilir ama dişler tomurcuklanmaya başlıyor olabilir. Bende doktorları dinleye dinleye öğreniyorum. 🙂
muno112 Atak gibi sancı geliyorsa bir anda bir de damaklarini kontrol edin olabilir sağlıklı bir bebek ilk dişini 2. Ayı ve 12. Ay arası çıkarıyormuş
Aerith birbebekannesii_ ishal için bir şey diyemem ama huzursuzluk belki olabilir. Sürekli olacağını sanmıyorum ama.
birbebekannesii_ buss__ bilemiyorum doktora götürdüm mama kullanıyoruz mamanın suyunu çok koymuşsundur sıvı olmuştur o yüzden ishal olabilir dedi ama 6.ayda da diş çıkaracaksa şimdiden başlar dedi
buss__ birbebekannesii_ o kadar ay ishal sürmez ama böyle bi şey mümkün değil çok sıvı kaybeder Allah korusun ishal bebek ölümlerinde ilk 3. Sırada geçer ishali emziriyosanız yediğiniz şeylerden de olmuş olabilir. Mamayı katı yapmayın ama ishali geçsin diye :) tam ölçü yapın her zaman
birbebekannesii_ buss__ emzirmiyorum mamayı da ölçülü yapıyorum gece Uykuluyken zor oluyo tam ölçüde yapmaya çalışıyorum hep bilmiyorum yaa anne olmak çok zormuş keşke onun yerine bana olsa hep böyle şeyler 🥺🥺