Zlm nutellaa_ okulun kuralları olduğunu boyle olmasi gerektigini anlatın bence onu alicaginizi arkadaslariyla oynayıp eglenebilecegini
nutellaa_ NilOya8 merhaba, aldık okuldan alışamadı maalesef sizinki uzun bir süreç olmuş sanırım alışamadı mı hala
NilOya8 nutellaa_ ben 9 eylülde kürtaj oldum 4 gün hastanede yattım yani oryantasyon haftasına gidemedik sonrasında hep yanında durdum bu hafta 3 gün bırakıp geldim onda da gece uykularına yansıdı bağırarak uyanmalar vs geç kaldık ilerleme yok yani
nutellaa_ NilOya8 bizde de benim onu bırakıp gideceğimi düşünüyor günlük hayatta bile şimdi artık hiç kimsede durmuyor benden başka kötü bir deneyim oldu yani sizinki kaç yaş benimki daha yeni girdi 4 yaşa 11 eylülde
NilOya8 nutellaa_ benimki hep öyleydi teyzesigil dışında bensiz bi yere gitmez. Galiba benimki de onu bırakıp gidince bana bisey olacak sanıyor bilmiyorum şubat ta 5 olacak. Kötü olmuş korktuğum şey onda etki kalması😔