nutellaa_ merhabalar hiç ilerleme oldu mu sizde. Bizde aynı durumdayız oğlum gitmek istemiyor. Ağlıyor sınıfa girmeden dışarıda beklemek istiyor. Öğretmen 1,2 kez gel falan diyor sonra diğer çocuklarla ilgilenmek zorunda kalıyor. Kıyamıyorum fakat alışmasını,mutlu olmasını çok istiyorum.