ayseozgert yani düzelmiş idi tekrar aynı duruma döndük. Çünkü ek gıda yiyoruz şuan biz ve diş çıkıyor bazen iştahsız olabiliyorlar. Bende eskisi gibi takılmıyorum çünkü bazen o kadar güzel yiyor ki bazen de yemiyor. Net bi düzen beklemeyin salmak en iyisi gibi 🤷🏻♀️😀