Mervegold ben sizinki 78-79aylık anladım başta. Benim şahsi fikrim bu durumda anasınıfının sonuna doğru öğretmenlerinden fikir almak ilk işim olurdu. Yapabilir derlerse 71 aylık yollardım. Erken gitmeye kız çocukları daha kolay adapte oluyomuş. zaten 71 aylık erkende değil normal zaman diliminde. aşırı minyon , kas grupları gelişmemiş vs bi çocuksa o zaman 1 sene beklerdim.