Anneko hayır 72 aylıklar kesin başlıyor. Öncekiler dilekçe ile aile talep ederse başlıyor.
Başlık sahibinin sorusuna gelince ben büyük başlamasını istiyorum. Psikologlar da küçük başlayacağına büyük başlamasını öneriyor. Motor becerileri, zihinsel yetileri uyum sağlasa da duygusal olarak 83 aylıkla aynı duygu gelişimine sahip olmayacak. Hele akran zorbalığının ayyuka çıktığı bir dünyada nazik çocuğum için başka bir yol göremiyorum.