aylizinannesiiii çekme şansınız varsa çekin evet belki bi sene zorlanırsınız ama sonra düze çıkarsınız . Biz iki yıl önce ev aldık 200 bin eksiğimiz vardı kredi çektik kredinin aylık Ödemesi 5600 bizim gelirimiz 8500 dü düşünün 3 bin bile kalmıyodu bununla fatura mı ödenecek eve alışveriş mi yapılacak çocuk için mi harcanacak? Ama bı iki ay zorladı bizi sonra maaşlara zam geldi herşey aldı başını gitti derken şu an kredi taksidimiz nerdeyse faturalar kadar. İyi ki almışız diyoruz tabi ki