aylizinannesiiii şöyle oluyor . Evi buldun. Bankaya gidip başvuruyosun işte belgeler isteniyor bordro vs . Eşinden senden , sonra bir komisyon var o komisyon senin krediye uygun olup olmadığını değerlendirip onaylıyo. Onaydan sonra exper yolluyo eve ve evle ilgili rapor hazırlıyo işte bu ev bu krediye uygun mu diye . O rapordan sonra evde ipotek filan yoksa kredini onaylıyolar. Senden nakit paranı banka hesabına yatırmanı istiyorlar o nakit parayı hesapta görmeden krediyi kullanmana izin vermiyorlar. Bu adımdan sonra da banka senin adına tapudan randevu alıyor sen tapudan mesaj bekliyorsun mesaj geliyor sonra imzalar atılıp tapusuna geçince sisteme giriyorlar ve tapu e-Devlet ‘ inde görünüyor e-Devlet ‘ inde görünce de banka havaleyi gerçekleştiriyor. Tapuyu senin üstünde görmeden havale yapmıyor