Bende yaklaşık 2 senedir çalışmıyorum ama banka kartım kredi kartım var. Eşim her ay maaşını benm hesabıma atar ordan harcarım bu ay bnde kredi çektim 200 bin canm çalışmasanda hesabına para girişi varsa çekebilirsin. En kötü esnek hesabından çekebilirsin yani