ulviyebsdln afraybars1 bunlar 10 gr hepsi biraz yamulma oluyor takarken ama belli değil taktığımda biz paramız oldukça almıştık ilk aldığımda desenli 17 + 17 iki tanesini 34 bine almıştık sonrakileri 24 binden aldık yatırımlık iyi oluyor
betulsevgili0 ulviyebsdln satarken değer kaybediyor mu ? Bende çok beğeniyorum günlük kullanım içinde çok hoşuma gidiyor. Mesela normal bilezikler gibi mi satarken de
zeze97 ulviyebsdln çok güzel duruyor yaa Bende instagram görmüştüm aynı bu sizin modellerden zikzak olanı ortaya takmıştı o günden beri heves ediyorum bende Bende hepsi buradadan taksitle Trabzon modeli aldim son taksidi kaldi ama bunlardan ıstiyorum🤣
afraybars1 Winnithepooh altın hiç sevmem normalde birikim için düşünürdüm ama bilezik olarak gerçekten benimde çok hoşuma gitti heveslendiğimden istiyorum hepimize nasip olsun inşallah canım benim herşeyin en iyisine layığız 🌸
ulviyebsdln afraybars1 teşekkür ederim daha güzelleri senin olsun rabbim arttırsın eksiltmesin güzel bi şekilde değerlendirirsiniz inş canım paranızı ❤️😍
ulviyebsdln betulsevgili0 bilmiyorum ki canım altını evde sakmaktansa böyle kullanışlı olsun diye aldım bende altın pek seven biri değilim ama 22 ayar alış satış fiyatı her bilezik gibi ardalarda aynıdır heralde bileziklerde satarken zarar etmeyen yoktur işçilik var ya 🌸
ulviyebsdln zeze97 o videolardaki altın çok olduğu için güzel duruyor bide biliyorum o videoları eşim altın hastası oldun sende diyor normalde hiç takmış biri değildim adam şaşkın 😁😍
zeze97 ulviyebsdln yok kiz çok değilde seninki gibiydi iste tek fark zikzak ortaya takmıştı. Ocaktan sonra bir zikzak da ben alicam ya tabi yine taksitle🤣
Bircannn afraybars1 ben 43 bin tl ye 2 tane almıştım canım baya oldu ama alalı şimdi uçtu altın fiyatları