imeaeb TulayGeriDon 😂😂 bence kolik çünkü o zamanlar ben yemeğimi kendim yiyemiyordum eşim yediriyordu yazık banaa😂 ikinci sırada da net 8.ay atağı gelir biz çok garip bir şekilde 4.ay atağı yaşamadık sanırım yaşadıysak da arada kaynadı bilemedim şuan🤣
Alerjikrinit zegguvercin 14-18 ay bence. Birde ilk 3 ay tabiki. 14-18 ay dişler çok çektirmişti bizde. Hep hasta hep huysuz gece hiç uyumuyordu
bir_prens_annesi_ zegguvercin benim ilk 4 ay berbat geçti yaa kabızlık gaz sancısı kolik ayyy hatırlamak bile istemiyorum 🫣
minikmucizem0402 durukusunannesi_ off şu an 7 aylık ve aynı şeyleri yaşıyoruz kayınvalidem gile geldik biraz benden soğusun diye ama aynı hiç bi yere gitmeme izin vermiyor neden böyleler
Minnakordek zegguvercin ilk kizimda ilk üç ay kabus gibiydi sonraki 3 yıl da hiç rahatlamadik🤣 hep zor bı çocuk. ikinci kızım henüz 2 aylık en zorunu bilemiycem garibim ağlaya ağlaya kendi kendine sakinlemeyi öğrendi genelde büyük kızla ilgilenmek zorundayız cunku
arenaley zegguvercin gerçekten küçükken daha kolaydı şuan 23 aylık olcak mahvoldum yani iki yaş sendromu berbat cidden
kubsss vaveyla__ Evet aştık :) Çok zor bi süreç ama geçiyor sakin kalmak kendimizi yıpratmamak en önemlisi.
vaveyla__ kubsss kaç ay sürdü peki meme reddi ? Benim iki ay olacak gece bile emmiyor. Sağıp veriyorum ancak sütüm çok azaldı tadımlık içiyor 🥹
Elizzzipek Sanırım doğmadan öncesi en kolaydı 😅 Her geçen ay daha da zorlaşıyor sanki giderek katlanıyor gibi 😫 bu arada henüz 6. Aydayız 😅
prensprenses2 zegguvercin Her ay birbirini aratmıyor 6 aylık olduk dısımiz patladı gece uykusu iki gündür sıfır ama 4.ay daha zordu cünkü meme reddi hepsinden zor geldi bana