zegguvercin bebegim 13 aylik bnce en zoru 3-4 aylikken gazdan uyumadigi donemlerdi surekli kucak istiyordu uykusuzluktan bayilmak uzereydim. Ay iyiki gecti gitti. Cevremdekiler de 2 yas sendromu beter diyolar bilmiom sanki buyudukce guzellesiyo hersey :)