Bırakın destek olmasını yapamadığım şeyler için beni yetersiz görüyor , başkaları nasıl yapıyormuş da ben bir bebek ile yapamıyormuşum . bu bile alttan alttan psikolojimi bozmuş olabilir .yaşımız size küçük gelebilir ama eşimle 34 yaşındayız olgun insanlar olmamız gerekirken düştüğüm duruma bakın