Şuan sana kocaman sarılıyoruuumm… ağlama lütfen emziriyorsan eğer bebişin hisseder, sütün azalır. Benimde 2 ay 13 günlük bebeğim var, çok zorlanıyorum, yalnız hissediyorum bunalıyorum. Bende çok ağlıyorum ama sonra bebeğimi alıp dışarıda oturuyorum, benim çocuğumda kolik çok ağlıyor. Huysuzluk yapıyor,dayanamıyorum ama alıştırdım biraz biraz, günlük rutin oluşturdum ona o düzende gidiyoruz ve yavaş yavaş düzene giriyor. Hangi şehirdesiniz?