Birprensannesi_ yaş ilerledikçe mantık ortaya cıkıyor cnkü bende 19 gasında evledm 21 de anne oldum şu anda 26ya grdm bu yasdan bakınca bende şu yasımda olsa zor evlenrdim zor cocuk yapardım diyorum ama erken cocuk sahibi olmanında bir avantajı insan bebekle törpüleniyor Allaha şkür 2. Cocugumuda bu sene kucagıma aldm bir kere pişman olmadım oglumu herkez kardeşim zannedyordu şmdi sıra kızımda 🤣